NC_Marathon16

Bine ati venit in grupul agentilor CIA care participa, pe 8 noiembrie 2015, la editia a 8-a a Marathon des Alpes-Maritimes Nice-Cannes!

Pentru ca experienta noastra sa fie una memorabila (in sens pozitiv) si lipsita de griji, va invitam sa parcurgeti informatiile de mai jos. Pe curand!

@ INSCRIERE. Haideti sa incepem prin a verifica daca dosarul nostru de inscriere este complet, respectiv daca:

  1. Am incarcat adeverinta medicala.
  2. Ne-am cumparat bilet de autobuz, pentru intoarcerea de la Cannes (ultimul bus catre Nisa pleaca la ora 15, statia fiind la aproximativ 800 de metri de zona de finish). Daca da (el se poate achizitiona doar online, de pe site maraton), biletul de autobuz va fi reprezentat de nr. de concurs, printr-o stampila aplicata pe acesta. Daca nu, puteti folosi trenul (se pot lua bilete din gara sau online; puteti vedea aici lista trenurilor si orarul)
  3. Am tiparit VOUCHERUL (vedeti mesajul primit de la organizatori pe 29 octombrie). Kit-ul de concurs se ridica in baza acestuia + a actului de identitate (original sau copie).

Pentru a verifica statusul dosarului, click aici!

@ TRICOURI CIA. Toti cei care au completat acest formular vor primi – sa speram ca in timp util 🙂 – tricourile cu logo CIA, astfel incat sa ne recunoastem usor in timpul cursei…

@ TRANSPORT.

  1. Plecarea spre Nisa. Cei care pleaca spre Nisa cu cursa Blue Air de joi, 5 noiembrie, ora 17.15: ne vedem la aeroportul Otopeni, la check-in, la ora 15.15. Vom ateriza la Nisa (Terminal 1) la ora locala 19.00. Pentru a evita costuri inutile, asigurati-va ca faceti in prealabil (incepand de acum) check-in online, pentru ambele rute.
  2. Transfer aeroport – hotel (si invers). In cazul in care aveti cazare pe Promenade des Anglais, in apropierea zonei de start (Orasul Vechi), puteti folosi bus #98 (pleaca la fiecare 20-30 de minute din Terminal 1, iar durata transferului este 25 de minute). Gasiti aici orarul de functionare (aeroport – oras), respectiv aici (oras – aeroport).
  3. Intoarcerea spre Bucuresti. Cursa de la Nisa pleaca duminica, 8 noiembrie, la 19.30 si ajunge la 22.55. Ne intalnim la check-in la ora 17.30. Este recomandabil sa aveti bagajul facut de duminica dimineata si lasat la receptie inainte de plecarea spre maraton, astfel incat, dupa transferul Cannes – Nisa sa plecati direct catre aeroport.

@ RIDICAREA KIT-ULUI DE CONCURS. Se face din zona de start (va fi un Running Expo pe Promenade des Anglais Quai des Etats-Unis), dupa urmatorul program:

  • Vineri 6.11, intre 10 si 19.
  • Sambata 7.11, intre 9 si 20.

Pentru a evita aglomeratia, propun sa ne ridicam kit-urile vineri la ora 10.00 (ne intalnim cu totii la intrarea in Expo, la 10.00).

@ PASTA PARTY. Ne vom organiza pentru o cina “de incarcare” sambata dupa-amiaza (ora 18.00). Revenim in timp util cu propunere de locatie (va fi anuntata pe pagina Facebook a evenimentului).

@ LASAREA BAGAJELOR INAINTE DE CURSA. Toate lucrurile pe care vreti sa le lasati organizatorilor inainte de startul cursei – si pe care doriti sa le aveti la finish, in Cannes – vor fi depozitate in intervalul 6.15 – 7.30 dimineata, in locul indicat de organizatori. Sunt acceptate doar lucrurile lasate in sacii speciali primiti in kit-ul de inscriere, pe care trebuie sa aplicati sticker-ul cu nr. de concurs (il primit, de asemeena, in kit). Va recomandam sa le lasati inainte de 7.00, astfel incat sa avem timp pentru incalzire (si sa scapam de un stres…).

@ INCALZIREA. Intre 7.15 si 7.45. Loc de intalnire: zona in care se lasa bagajele.

@ START CURSA. Atat maratonul cat si semimaratonul (stafeta) incep la ora 8.00 in zona Promenade des Anglais (locatia si ora de incepere sunt comune). Schimbarea stafetei se face la Fort Carré in Antibes.

@ PACEMAKERI. Organizatorii asigura “iepuri” pentru timp de finish intre 3 ore si 4h30m, la intervl de 15 minute. Gasiti aici culorile baloanelor asociate fiecarui grup de pacemakeri (de ex., pentru 4h30m este roz).

@ PROFILUL CURSEI. Plat pana km 21, urcare (total 34 m diferenta de nivel) de la km 24 la 28, apoi coborare rapida. Este recomandabil sa profitati de punctul de hidratare de la km 20 si sa va alimentati / hidrati bine (ar ajuta si un gel si o pastila de cafeina).

@ LIMITE DE TIMP. Maratonul are o limita de 6 ore. Limitele de timp intermediare sunt descrise mai jos. Atat timp cat alergam mai repede de 8 min/km, aceste limite nu au de ce sa constituie un motiv de ingrijorare.

  • KM 05 ~ 0:42:51 ~ 08:42:51 am
  • KM 10 ~ 1:25:43 ~ 09:25:43 am
  • KM 15 ~ 2:08:34 ~ 10:08:34 am
  • KM 20 ~ 2:51:26 ~ 10:51:26 am
  • KM 21 ~ 3:00:00 ~ 11:00:00 am
  • KM 25 ~ 3:34:17 ~ 11:34:17 am
  • KM 30 ~ 4:17:09 ~ 12:17:09 pm
  • KM 35 ~ 5:00:00 ~ 13:00:00 pm
  • KM 40 ~ 5:42:51 ~ 13:42:51 pm
  • KM 42 ~ 6:00:00 ~ 14:00:00 pm

@ PUNCTE DE ALIMENTARE.

  • La fiecare 5 km: (5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 si finish): fructe, fructe uscate, ciocolata, alte dulciuri, apa si cola). Plus wc-uri!
  • Bauturi energizante: la km 20 si 30.
  • Bureti: la km 7.5, 12.5, 17.5, 22.5, 27.5, 32.5 si 38.5.

! Toate punctele de alimentare sunt pe partea stanga (spre mare), deci alergati pe partea stanga a traseului (pentru a evita aglomeratia).

@ ENERGIZANTE. In afara celor disponibile pe traseu, puteti apela la planul propriu de energizare (gasiti aici unul). Un minim necesar (va reamintim de parteneriatul cu Isostar -20% reducere la comenzi online, pe acest site, cod discount CIA2015):

  • L-Carnitina (o fiola, cu 30 minute inainte de start)
  • Incarcare cu Malto Carbo Loading (timp de 3 zile inainte de cursa).
  • Electroliti (Powertabs Fast Hydration), pusi in apa (cu o zi inainte si dupa cursa).
  • Un baton energizant (Long Distance Energy) la micul dejun, inaintea cursei.
  • Gel energizant (la fiecare 45-60 minute, inainte de punctul de hidratare).
  • O bautura sau pastila cu cafeina intre km 20 si 30 9dupa cum stiti ca obositi…). Pentru a evita efecte secundare nedorite, se ia impreuna cu 2 pastile de Aspacardin sau Panangin.
  • Un baton sau bautura de recovery (merge si lapte de soia indulcit) – de consumat in maxim 15 minute de la finish.

@ REZULTATE OFICIALE. Pot fi gasite AICI, incepand cu ora 15.30, in ziua cursei.

@ FOTOGRAFII OFICIALE. nu am gasit info despre acest subiect, deci cred ca va trebui sa ne multumim cu pozele pe care ni le vom face singuri la start / finish, sau cu cele facute de insotitori.

@ FINISH. Cursa se va termina pe Boulevard de la Croisette, in Cannes, langa Festival Palace of the Cannes International Film Festival. La terminarea cursei vom primi medalie si tricou de finisher. Stim ca veti fi euforici, dar – avand in vedere ca trebuie sa ajungem destul de repede la aeroport – incercati sa ajungeti cat mai repede in bus-ul Cannes – Nisa!

@ REFACERE. Gasiti aici cateva strategii utile. Tineti cont de ele si veti avea o recuperare foarte rapida!

@ URGENTE. Numarul la care puteti contacta CIA in perioada 5-8 noiembrie: +40726300350.

@ RECOMANDARI!

  • Calculati cat timp aveti nevoie pentru a ajunge in zona de start in jurul orei 6.45.
  • Treziti-va (in ziua cursei) la ora 5 (sau inainte), pentru a avea timp de “toate cele” inclusiv de micul dejun.
  • Culcati-va cel tarziu la oa 21.30 (ins eara de dinaintea cursei). Aceeasi sugestie si pentru seara de vineri spre sambata.
  • Hidratati-va si odihniti-va bine pe parcursul intregii saptamani premergatoare cursei.
  • Nu opriti antrenamentele! Includeti in planul de antrenament premergator cursei (joi, vineri, sambata) cate o alergare (usoara) de 20-30 minute.
  • Daca alergati singuri (fara pacemakeri), porniti intr-un ritm usor. De asemenea, concentrati-va pe cei 2 R: Relaxare si Respiratie.
  • Daca apar dureri musculare, incetiniti (1-2 minute), relaxati-va si respirati cu putere /  inspirati profund, asigurandu-va ca reveniti la o postura de alergare corecta. Daca persista, mergeti (1-2 minute). Daca nu trec, opriti-va un minut si masati zona afectata si faceti cateva exercitii (usoare!) de stretching. Daca nu rezolvati nici asa… strangeti din dinti si continuati, cel putin pana la urmatorul punct de prim ajutor…

@ BAGAJ / ChecklistBagajul pentru cursa ar ar ajuta contina (O = optional):

1. ECHIPAMENT ALERGARE + accesorii si energizante + voucherul primit de la organizatori, in baza caruia se ridica nr. de concurs!:
  • pantofi de alergare
  • sosete (de alergare)
  • (O) jambiere de compresie
  • sot / pantaloni de compresie
  • (O :)) chilot tehic
  • (O) centura de hidratare (doar daca estimati ca vi se va face sete intre punctele de aliemntare)
  • (fete) bustiera / (baieti) nipguard (daca este cazul)
  • (O) bluza de corp termo subtire, cu maneca scurta / bluza de compresie
  • tricou de alergare (fieste, cu logo CIA :))
  • sapca / viziera
  • (O) ochelari de soare
  • crema anti-UV (soarele va bate din partea stanga, deci aplicati mai mult in stanga corpului :))
  • centura de numar CIA 🙂
  • (O) ceas / tel + aplicatie
  • (O) iPod (de evitat, totusi)
  • plasturi (sa aveti la voi minim 2, in cazul in care sunteti pe punctul de a face basici)
  • energizante (vezi lista)
  • haine de schimb post-cursa (cat mai lejere!)
2. HAINE DE DRUM & DE PLAJA, inclusiv slapi 🙂
3. ACTE, CARDURI, BANI, TEL, CHARGER, VOUCHERE/BILETE (hotel, aeroport, etc.), TRUSA DE VOIAJ, MEDICAMENTE (daca este cazul), CREMA MUSCULARA
4. VALIZA & BAGAJ DE MANA (in care sa avem minimul necesar, in cazul in care bagajul intarzie sau este pierdut)

@ INFO SUPLIMENTARE.

Succes!